Hem » FAQ
Vanliga frågor
Har du en fråga om stöldskydds- eller inventariemärkning? Här har vi listat de vanligaste frågorna och svaren om våra produkter och tjänster.
Om du inte hittar svar på din fråga här så är du välkommen att kontakta oss på 08 – 541 750 65 eller info@eurosec.se
FAQ
Våra vanligaste frågor
Återlämnas verkligen märkt utrustning?
Jag har hittat en märkt produkt, vad gör jag nu?
Ring vårt kostandsfria internationella 0800-nummer som finns på stöldmärkningen så hjälper vi till att spåra den rätte ägaren.
Du kan även fylla i vårt formulär här >>
Är det enkelt att överblicka och administrera vår märkta egendom?
Ja. Alla stöldmärkningar har ett unikt ID-nummer som kan lagras i vår internationella databas i samband med att de produceras. Med vår internationella databas har ni möjlighet till ett eget personligt anpassningsbart konto där ni kan överblicka och hantera all märkt IT-utrustning och andra inventarier. Kontakta oss för att få veta mer.
Är det skillnad på de olika stöldmärkningarna?
Ja. Våra stöldmärkningsprodukter är utvecklade för att passa olika behov och varierar därför i storlek och utformning.
Kontakta oss för att få veta mer.
Hur kan jag anpassa vårt konto i databasen?
Ett skräddarsytt konto i vår databas kan anpassas till era enskilda behov med flera specifika fält.
Välkommen att kontakta oss så berättar vi mer.
Hur samarbetar Eurosec med leverantörer av IT-utrustning?
Vi samarbetar med ledande IT-leverantörer för att underlätta för slutkunden att beställa IT-utrustning som redan är stöldmärkt. Samarbetet innebär att våra partners kan applicera märkningen i samband med att utrustningen konfigureras.
Kontakta oss
Har ni frågor eller funderingar om stöldskyddsmärkning eller våra tjänster?
Välkommen att höra av er via telefon, e-post eller kontaktformulär.
Mail: info@eurosec.se
Tel: 08 – 541 750 65
”*” anger obligatoriska fält